Blogg Design

Jaha! Nu ska jag bannemig lära mig hur man designar bloggar.. Så man kan göra i ordning sin egen lite då och då. 
Har suttit nu i 2 timmar efter att lillfia somnat och kikat lite.. :-)
De är inte de lättaste men de börjar ta sig.. HAHA :-D De börjar ta sig hur lät de där då..
Måste ta och skaffa mig photoshop också! :-( Ghhhaaa så ska traska ner till min svärmor i imon och be Janne att lägga in de på våran dator..
Då ska ni se att jag ska bli bloggarn number 1.. HAHA :-D

Ja ialla fall Jenny förklarade lite, men fatta inte så mycket så jag gick in och googla och hittade en jätte bra sida om hur man får sin blogg som man vill ha de.. :-)
Får väl se hur de blir.. Har gjort en testblogg som jag håller på med.. :-) Haha knäpp jag är egentligen..
Men vill verkligen lära mig detta nu..



Kan ju iaf säga att de tar en jäkla massa tid från en men men man får väl sitta så här på kvällskvisten och hålla på med de medans barnen sover!
Då har man iaf nått att fördriva tiden med..

Dags att mysa lite med min underbara sambo som jag älskar mer än nått annat!
Thilde och Christian de bästa i mitt liv !


Soo loong friends...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där fixar du snart ska du se! Och när du har blivit hajj på det så har ju Christian lovat att han ska börja blogga! Kan knappt bärga mig efter att få läsa om hans motorsåg haha

Kram

2008-04-10 @ 22:24:46
URL: http://jennyerixon.blogg.se
Postat av: Linn

Riktigt fint har du gjort :)
hoppas allt är bra med dig och familjen.
Kramar . L

2008-04-10 @ 22:35:41
URL: http://linngoransson.blogg.se
Postat av: alexandra

Hej hej!
Va tjusigt det blev ;)Mkt roligare att blogga om sidan är snygg.
Jag har setat i 2 dagar och skrivit, ändrat och pysslat, bytt blogg oav men nä jag orkar f*n inte. Helt snurrig i bollen av alla dessa förbannade koder. DJUNGEL!
Nåja, kram på er :)

Förresten nu har jag "låst upp" min blogg igen.

2008-04-11 @ 07:20:54
URL: http://litenvra.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det här kan du snart ska du se...kruxet är ju alla marginaler så man får rätt storlek å allt men det är väl bara att prova sig fram :) Vi får väl se om jag hinner komma nått idag...har en del att göra men jag hör av mig isåfall :)

Kram

2008-04-11 @ 11:54:28
URL: http://jennyerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0