Desperet housewife..

Japp om cirka en halvtimme så är de dags igen.. Desperet Housewife :-)
Inte för att jag kikat på de varje gång, men de är faktiskt kul att kika på..

Ja idag har man fått mycket gjort faktiskt.. Började dagen med att gå ut i trädgården vid 10:00 och började kratta på baksidan, har gjort mer än havla gården.. :-) Skönt..
Och nu har Christian rivit räcket på altanen ska ju upp nytt ;-) Vi ville ta tag i de nu innan sista april då de blir PARTY kommer bli så kul.. 
Massa kul folk som kommer..
Har även hunnit med att torka alla köksluckor idag.. Tvättat har jag också gjort..

Imon ska vi in till stan, ska träffa Linda och Cornelia och fika tillsammans, skoj skoj :-D

Åhh så vill jag bara skriva att jag tänker på er Niklas och Hanna och hoppas hoppas att ni snart får åka in.. Håller både tummar o tår.. :-D

Nää nu ska jag slänga mig i soffan ett tag innan läggdags..



image43

Kommentarer
Postat av: hanna

Tack så mycket :-D

2008-04-22 @ 21:06:54
Postat av: Mamma Milla

Desperet housewife.. det är ju nått man måste kika på VARJE VECKA...samt Greys anatomy(om det nu stavas så)

2008-04-23 @ 08:21:05
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0