En dag på villgott..

Okej! Då gör jag ett nytt försök då efter att Thilde knölat innan läggning så jag fick avbryta inlägget och sen när jag kom tillbaka så hade väl batteriet dött :-( Ghhhaaa !! Men nu sitter jag skönt igen i soffan..
Dags att skriva om våran dag!

Var till villgott och lekte idag och sen så skulle hon få sin 2:a spruta! Var ju meningen att hon skulle fått den förra tisdagen men eftersom hon hade varit så dålig så ville dom inte ge henne den.. Men nu har hon fått den så nu är de gjort.. Skönt.. :-)
Sen var de självklart mätning och vägning..

Vikt: 8300 Gram
Längd: 72 cm
Huvudomfång: 45

Så nu har hon kommit ikapp igen med vikten.. :-) Vart så lättad eftersom hon gått ner men de gör dom ju när dom är sjuka, men trodde inte hon skulle gå upp så fort..
Men nu går de super bra med maten igen.. Men dom har ju perioder ibland... De är inte lätt, man måste anpassa sig.. :-)

Sen så gick jag och Kina ner en vända på stan och kika lite, tog även en tripp ner på lilla ängel, hittade en sååå fin klänning som jag ska köpa till Thilde tänkte jag.. En turkos med massa söta blommor på sen lär jag ju köpa en solhatt till henne tills vi åker.. Ska bli såå skönt att komma bort ett tag.. :-)


image31

Thilde, Felicia och Freja..

524324-32

Mmmm såå gott med pasta.. :-)

524324-33

Sen gick vi ut i trädgården och fortsatte med klippningen av buskarna.. Men ska väl ge min sambo mest beröm som har varit såå duktig.. ÄLSKAR DIG!


Tack för idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0