God Kväll...

Idag har vi varit in till stan och lunchat tillsammans med Angelica, Lowa, Kina och felicia så trevligt.. :-)
Sen så handlade vi lite, jag hittade en kepa och solglasögon till Thilde :-D
Köpte mig själv ett par tofflor såå fina och ett par solbrillor, hade ju inga :-(

Var mycket trevligt att umgås idag.. var så länge sen sist jag och Angelica gjorde nått. :-)

Sen så kom mormor hem med ett par skor och solhatt till Thilde, såå fint.. TACK :-D
Imon ska vi hem till mamma och vi ska åka till rusta och jysk och kika..

Just ja Thilde fick sitt första hink och spade set idag från coop, Usch va jag inte tycker om den matbutiken, NEJ tacka vet jag MM.. Älskar MM.. Haha :-D

Ne nu har min älskling tänt eld på grillen ska bli sååå gott med mat...



524324-50

Såå fiiint :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0