Jenny Gästbloggar

Hejsvejs! Här sitter jag och har gjort en liten bloggersh åt min käre vän och kusinfru Emelie så jag tycker nog att jag borde få vara den som skriver första inlägget haha :) Emelie ligger säkerligen och sover nu (om inte Thilde är vaken) men jag ska ringa henne i morgon när jag vaknar, Emelie går upp typ sju så hon lär ju få vänta hihi.   
Som sagt, tänkte bara slänga in ett litet första inlägg...hoppas du blev nöjd Emelie :)

Kram Kram// Jenny

Lägger in en bild på Thilde när hon var en liten liten bäbis också :) 

image2

Kommentarer
Postat av: amanda ♥

Oj Emelie! Imon fyller din blogg 3 år :o

2011-04-09 @ 22:19:25
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0