Kasper

Idag vaknade jag klockan tjugo i fem av att Thilde låg i sin säng och tjålade för fullt.. Bara att sätta på sig tofflorna och traska till köket för välling :-(
Gud hon brukar inte vakna så tidigt.. men men..
Självklart ville hon inte somna om så då fick hon komma in till oss i våran säng och leka lite.. Sen somnade hon om.. GUUUD så skönt! Jag var verkligen såå trött..

Idag kommer min söta lillebror kasper hit och ska spendera natten här! Ska bli så kul, var jätte jätte länge sen sist vi hade honom! Kommer gå så bra så.. Han har ju blivit så stor jämfört med Thilde, han har ju alltid varit min lilla bebis ju :-(

Ja nu har jag de PHOTOSHOP :-DWiiihhoooo så igår satt jag på kvällen och trixa och fixa med en blogg till kina, om ni vill se hur de vart och kommentera om jag vart duktig gå då in på kinafelicialinus.blogg.se
Hoppas hon blir nöjd men de tror jag, hon har ju inte sett den ännu nu när de vart helt klart.. :-D

Så är de nån som vill ha hjälp? Hjälper jag gärna till så gott jag kan.. :-)

Dags att duscha och dammsuga lite innan lillbrorsan kommer sen ska vi åka och handla lite gott till kvällen.. :-)

Ha en fin dag..

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill ha hjääälp!! :-D hihi!!
Kram!

2008-04-12 @ 12:31:52
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0