Krypställning ..

Okej.. Sitter just nu inne, håller på att slänga i mig lite mat.. Thilde har nyss fått lite käk hon också..
Har varit ute sen 10:00 i morse sååå skönt.. Har krattat medans busmajan har legat i vagnen och sovit.. Sen tog vi oss en promis ner till Anette som var ledig från jobber idag och fikade lite tillsammans.. :-D Myckt trevligt..

Japp idag gjorde hon de.. :-) Ställde sig i krypställning, men bara med rumpan liksom, men hon är såå stark i benen våran lilla tös.. Får väl se när de är dags att krypa.. Snart hoppas jag.. :-)

Ska väl ta och försöka hinna med nått inne också, man halkar efter när de är så fint väder ute.. Ska hinna dammsuga av lite och plocka lite i köket..
Just nu håller min kära sambo på att riva altanen, ska upp med nytt staket krysstaket kommer bli såå snyggt.. Ska försöka få klart de till sista april då de blir PARTY här hemma.. Guud va kul vi ska ha.. :-)


Sooo looong friends ...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gissar på att det var du som komenterat på min Blogg? Mår illa och är trött som aldrig förr, men annars mår vi i alla fall bra =) Jag är glad så länge jag slipper foglossningar och ischias! Vilket jag hade problem med när jag väntade Engla... Men det kommer nog snart ska du se =/ Hur är det med er då?
Kram Cissi

2008-04-22 @ 18:35:07
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0