Nya kläder..

Okej.. Dags att blogga lite...
Jadu! Kasper kom till oss vid 12 tiden men vi åkte ner på lindex med plast mormor och fyndade lite, hittade 2 bodys, 1 pyjamas (som var behövligt), 2 kit med tröja och byxa till.. :-D
Skönt att hon har lite nu..
Så när barnen somnat tänkte jag gå igenom lite kläder i hennes garderob! Var ett tag sen sist de vafrt gjort.. Och lägga undan de som hon inte använder och är för smått..

Kasper har varit ute med Christian och Totto hela eftermiddagen och huggit ner massa träd med motorsågen.. :-D De tyckte han va skoj! När vi var in på stan gick vi även upp och köpte en egen motorsåg till han med glasögon och hörselkåpor.. Han ska vara som christian vet ni.. Världens goaste lillebror.. Sen har dom hållt på att elda på brasan.
Men nu ska han komma in och käka lite kvällsmat, sen kika på film och mysa tillsammans.. Sen är de dags att hoppa i säng.. 

Har även hunnit med Thereses header.. :-) Får se om hon kommer tycka om den, hoppas hoppas.. :-)
Jag börjar bli ganska haj på detta nu..
Men vill lära mig lite mer, men de kommer efter tiden... Tycker de är så kul att hålla på.. Och när Thilde sover finns de ju tid.. :-)

Sooo loong bloggläsare..



Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag vill också ha hjälp ju..

2008-04-12 @ 19:19:52
Postat av: Therese

Väntar med spänning på headern!! :-D
Kraaamar!!

2008-04-12 @ 19:34:00
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Mäjlin

Guuud va fin du gjort Therese blogg:-D..Vill du hjälpa mig får du gärna göra det oxå..hihi..om du har tid och ork såklart..

Kramar

2008-04-12 @ 23:51:28
URL: http://malinnordh.blogg.se
Postat av: Tessa

Såg att du frågat om slutsignaturen..
Den lägger man inne i kodmallarna..

2008-04-13 @ 08:59:02
URL: http://tessa84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0