Slööö dag !

Idag har de varit en slööö dag.. Sov till klockan 1 så skönt!! Thilde kom hem vid 2 ungefär.. :-) Som jag saknat henne.. Min lilla skruttunge...
De hade gått jätte bra vid morfar och bonus mormor iaf.. Skönt de...

Idag har de inte blivit mycket gjort :-( Skulle byta gardiner men då kom johan och amanda och hälsade på.. Så då blev de en massa tjål..
Sen ringde Jannice och fråga om dom fick komma och hälsa på, dom hade vägarna förbi..
Riktigt trevligt att ni kom förbi.. Men vi får boka in en grillning nu längre fram.. vart ju en kort visit iaf.. :-D

De blev en massa lek med barnen och toa rensning :-/ Japp vi har fått stopp i avloppet, eller stopp stopp vi har skruvat bort hela toastolen.. Ghhhaaa på MIN toa!! Så nu är de bara att ta hit en firma för de sitter så långt in i rören.. Eller nått jag fattar inte riktigt sånt där.. Haha :-D  Så Christian har inte varit på de bästa humöret idag!! Han hade inte sååå stor lust att hålla på med avloppen en söndag.. :-( Men men smällar man får ta!!



Lite bilder på barnen, och när Jannice försöker rensa toan. Som just nu inte sitter där den ska.. Ghhhaaa .. Usch och fy! Så nu har vi bara en toa :-/

Har nyss smällt i mig en pizza såå gott! Baksmälla mat.. Hehe ;-)
Dags att kika på nån film..

Imorgon är de liganträff hemma vid Emelie och Melina.. Ska bli kul och träffas igen.. :-D


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0