Tjejträff ....

Idag har vi haft träff igen alla tjejjorna, denna gång vid Sara.. Super god mat du gjort Sara.. Tack tack :-D
De vart väl en del grin, som vanligt när våran grupp ses, Haha :-D ska kanske börja kalla dom för grinligan.. :-)

Vi tog oss en promenad ut till Sara, jag, Emelie, och Lill såå skönt så.. Sen när vi kom fram stog de som spön i backen :-( Men efter typ en halvtimme vart de soool :-D

Sen vart Kina med och gick hem också passade på när de var super väder, de är ju perfekt gång avstånd från sara in till stan, skönt och röra på sig också få lite frisk luft.. :-)

Fick lite fina kort också på gullungarna :-D

524324-23

Söta Freja.. Alltid lika glad.. :-)

524324-22

Melina, såå trött

524324-21

Emilia har fullt sjå att äta upp mobilen.. haha :-D

524324-20

Och Felicia hon är överallt, när vi åt var hon under bordet och åla.. :-D Haha

524324-19

Helst skulle hon vilja äta upp leksaken, :-D

524324-24

Freja (flyger), Thilde förvånad och Felicia glad.. :-)

tack tjejer för en trevlig dag, alltid lika kul att träffas de blir minnesvärda dagar iaf.. :-D


Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Ja jag försöker lära mig, inte så lätt..haha..kommer nog säkert ändra rätt ofta antar jag..hihi..kul att hålla på tycker jag..

Kramar

2008-04-14 @ 21:05:13
URL: http://malinnordh.blogg.se
Postat av: Niklas

Ja hemsktgärna=) skickar lite bilder när ja har tid...

2008-04-15 @ 02:06:36
URL: http://www.themisfit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0