Gårdagen!

Igår hade vi besök av Jonna, de var lääänge sen och trevligt!
Vi fikade och lagade lite lunch tillsammans..
Sen lekte vi med Thilde sen vart de en tupplur efter middagen!
Så då tjåla jag och Jonna en massa goja som vanligt.. Hehe ;-)

     

Jonna och Thilde mös med dockan i famnen! kläderna som dockan har på sig hade Thilde när hon var nyfödd ;-)
Så liten hon varit! Kan inte fatta de....
Sen vart de lite lek efter att man vaknat till liv!

Senare på eftermiddagen kom Jonny, Anette och Andre på besök, dom ville träffa Thilde innan dom skulle åka till Öland en hel vecka..
 Så då kom dom också hit och lekte och kolla på Thildes nya fina rum :-)
Fikade lite och sen blev vi med ner till dom och lekte lite där också...

På kvällen var vi bjudna till de nya grannarna på käk och så eldade vi upp den ruttna lekstugan!
De var på tiden!!
De var jätte trevligt igår, tack för mat och trevligt sällskap..
Nästa gång blir de hemma vid oss...



 


Kommentarer
Postat av: Hanna

såg att du hade ringt..ska hjälpa Niklas o komma iväg nu..ringer dig om ett tag!

2008-08-03 @ 12:05:48
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Jossan

Hej Empi!

Om jag ska komma till dig så kan jag nog inte göra det förrän ikväll för jag drack ju igår. kan nog inte köra ännu.. Men vi kan ju höras. ringer dig sen!



Puss <3

2008-08-03 @ 12:14:16
URL: http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0