Jaaaaa ....

Pratade lite smått med Christian idag om att tapetsera om i köket, vill verkligen göra de nu!!
Tycker inte alls om tapeterna som vi har nu.. =(
Och då sa han att när garaget är helt klart och garderobsluckorna i Thildes rum är målade så kan vi börja med köket.. =) Wiiieee längtar som tusan..
De blir nog att gå i de beige hållet.. =) Passar bäst med kaklet, och sen fondväggen i mörkare med nå motiv..
Ni som varit hemma vid mig vet ju att jag har en kökssoffa, den ska Jörgen och Sussan ha tillbaka så då blir de en fondvägg där den stått..
Sen ett nytt köksbord, de vi har nu ska målas om och göras till ett matsalsbord, för jag ska ha ett runt i köket.. ;)
Tyckte de vart så bra i Jonny och Anettes stuga när dom köpte ett runt bord...
Och sen tror jag faktiskt att de skulle passa mycket bättre i vårat kök med ett runt!


Snart kommer Jossan, vi ska dricka kaffe i mängder..
Haha!



Prutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0