Kalas Tajm !

Nu har jag precis gjort mig klar, Thilde ligger fortfarande och sover, så jag har passat på att plocka fram vad hon ska ha på sig idag!
De blev finkläder, eftersom vi ska till Melina idag och fira henne..
 Hon blev ju 1 år den 15 Augusti.. STORA TJEJEN.. :-)

Christian är ute och klipper av gräsmättan såg ut som en äng på gården, haha :-D
Sen efter vi har varit på kalas ska vi hem till Pappa och marie och hälsa på, dom kom hem från turkiet imorse..
Har SAKNAT dom så... '
Så idag måste jag bara få träffa dom.. :-)

Och ikväll blir de nog en myskväll tillsammans med familjen...


Cissi, Emil och Engla var här igår och hälsade på, de vart lite skratt och gott fika.. :-)
Sen gick vi ut så barnen fick leka av sig lite i Thildes lilla lekpark...

         

Självklart hittade dom poolen, så dom plaska på för fullt.. :-) Haha busungar..
Tack för en trevlig eftermiddag..


Nu hör jag Thilde ligger och tjålar, dags att ge henne mat sen klä på henne, sen iväg på KALAS..
wiie va skoj... :-D



Soooo Looong !

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina bilder på flickorna :) Vilken mysig liten lekpark Thilde har.

Ja jag känner Jenny & Cissi, 2 av mina närmaste vänner :) Kommer jättegärna på tisdag om jag är frisk. Ligger just nu i soffan med en dunderförkylning :( Suck.. Skulle ha skolat in Tuva på dagis på måndag men jag antar att det blir till att skjuta upp det.



Kramar / Frida

2008-08-17 @ 12:50:32
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0