Ork ?!

Usch, hatar att jämnt vara trött trött trött... !! Blir tokig snart!!! Men de är inte thilde som håller mig vaken, Jag kan inte sova på nätterna ... Ghaaaa ...

Jaja, till dagen! Vädret är fuckt up! HATAR DET.... USCH jag blir såå jäkla arg.. Varför kan de aldrig få vara SOL och VARMT.. Så man kan få sitta vid stranden och bara njuta !!!
ÅHHH.. Hela dagarna blir ju förstörda!!

Nog om de.. Hanna och Maya kanske skulle komma förbi på kaffe idag, om inte dom skulle komma och installera deras nya spis...
Hon skulle höra av sig! Skulle va trevligt om dom kom så man kan få tjåla lite skit.. hehe ;-)



 


Soooo Looooong !

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag är också trött.. nu har jag iaf fått min nya spis..så i helgen ska de bakas o göras god mat.. ni kan väl k0mma hit o dricka kaffe på lördag när niklas är hemma?

2008-08-14 @ 13:51:26
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Lovisa

Haha.. Nej det går ju inte. Det var inte ens lätt för oss med Hanna och Hilma med.=)

Det tråkiga var att det knappt fanns nå blåbär, men det kryllade av lingon.=)

2008-08-14 @ 15:39:43
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0