Tidig Morgon..

Idag vaknade Thilde 06.00, men fick välling och somnade om..
Men kasper han ville inte somna om så jag slog på Tv:n så fick han kika på lite barnprogram och käka frukost framför Tv:n.. Mysigt!
Gick ut och la mig i soffan med han och fick sova till 08:00 iaf...
Sen var de full rulle, lek och bus...
kasper lekte med Thilde så jag fick slänga i mig morgonkaffet och lite macka.. Gott.. =)

 

 

Sen bäddade jag undan lite och diska..
Tog på oss ytterkläderna och hjälmarna och tog en cykelrunda runt byn!
Lekte lite ute sen vart de sovdags för Thilde..
Kasper sitter och tittar på barnprogram just nu så då passade jag på att skriva ett inlägg..
Ska hänga lite tvätt nu! Sen kommer Pappa o Marie, vi ska käka lite lunch tillsammans sen åka till Jysk, jag ska kika på nått att ha Thildes leksaker i..


Klippte luggen igår på Thilde, Lite kort, bättre de än för lång!
De var inte de lättaste. Men var tvungen!


Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi gud va långt hår hon har :-)

2008-08-30 @ 12:40:52
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0