Bloggar från sängen.

Nu är allt julmat inhandlad.. SKÖNT!
Vi var ju till Christians Gammelmormor Maj på eftermiddagen och fira minijul!
Jag fick en choklasask, Thilde ett set med kläder super snyggt.
Och Christian fick en parfym och en duschcréme.. TACK..

Sen var de bara hem och förbereda damen för natten..
Badning vart de inget på kvällen, vi morgonbada ju imorse.
Sen skrev jag en handlingslista..
Och drog ner till mataffären med svärmor..

Imon blir de FULLT upp..
Först lämna Thilde på dagis sen jobb,
vidare till Smedjebacken för att fira jul med min Pappa och hans familj.
Etfersom vi kommer att vara hemma på julafton.
Vi kommer ju självklart att få besök av Mamma, Syskon, Mormor, Morfar, Gammel Mormor och Morfar. =)
Så då tar vi Pappa och dom imon eftersom dom åker till söderbärke på julafton..
Nu vet ni vad jag pysslar med imon..

Dags att krypa ner och värma upp täcket.
Och försöka sova! Är inte nå trött,
men måste ha lite sömn för att orkar jobba!

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Sussie

hoppas ni får en underbar jul!!!

Kram!

2008-12-22 @ 22:34:57
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Hanna

Maya tyckte granen va fantastisk tror jag ;-) nej självklart! gör de när du hinner! Ha en bra dag o lycka till på jobbet

2008-12-23 @ 07:28:50
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0