Dan före Dopparedagen!

Idag har de varit fullt upp!
Först jobbade jag, sen hem till Angelica så hon fick slänga i lite slingmedel i håret!
Passade även på att färga hennes hår.. =)
Båda vart super snygga

Sen hem, göra sig iordning för minijulen hemma vid Pappa med familj.
Thilde fick en massa fiina saker.
En SPIS =) Som hon älskade
Lite lekmat
Ett championtränings set
Väska
Hello kitty badsaker
Sen fick hon även ett bananskal i plats och ett till äpple och mandarin
Var lite mer.. =)
TACK
Och jag fick äntligen en matberedare! De var behövligt..
TACK för en fin kväll och god mat..

Nu har jag hunnit få fram nötterna i en skål, har nyss setat och smällt i mig lite =)
När jag kom hem låg de även 2 stycker JÄTTE stora paket under granen till MIG,
från Christian och Thilde ;)
Totto kom förbi med en jätte fin julblomma till mig och lämnade Thildes klappar.

Nu är de dags att förbereda lite inför morgondagen..

GOD JUL till alla!
HOPPAS ni får en lika BRA jul som jag haft/kommer få..


 


Kommentarer
Postat av: LINDA FALK

GOD JUL O GOTT NYTT ÅR KRAMAR LINDA MED FAM

2008-12-24 @ 10:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0