Flängt Runt!

Idag har vi inte varit hemma på HELA dagen!
Kom hem när kl var 6..
Dagen började med att vi åkte till Grangärde och hälsade på Cissi, Emil, Engla och lilla Alva.
Där bestog besöket av mat, bus, grin, fika, och fälja john.. ;)
Och Alva var en kopia av Engla! Dom var ruskigt lika.
Sööötflickorna.. ;)
TACK för idag! De var riktigt trevligt.. =)

Etfer de så åkte vi in mot stan och nästan framme så flyger ena vinruterorkan av..
Haha, så de var bara att försöka ta sig till Mekonomen i regnvädret!
Kom iaf fram och nu har jag en ny torkare. =)
Jonna & Sandra var inne i stan så stannade och tjålade en sväng bara!

Thilde sov ju fortfarande så jag ringde Kina och fråga om vi fick komma en sväng!
Självklart, så vi åkte dit!
GUD så liten han var Alexander, och riktigt lik Felicia, de var super lika!
De som är så kul är att han och Thilde vägde lika mycket när dom föddes.
Och de var helt sjukt och se att Thilde varit exakt så liten...
VART tar tiden vägen??
Nån som vet?!


Sen på eftermiddagen så åkte jag till Mamma en snabbsväng!
Vi käkade lite Pastasallad och tjåla lite skit..

Nu lär jag hänga tvätt!
Imon är de jobb igen...
Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket. Känns så jäkla skönt :-) ser att du hade fullt upp igår :-) hehe

2008-12-09 @ 07:45:42
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad roligt med körkort, sitter du inte lika låst ute i Skeppmora! :) ja, brumma in hit nån dag! Kram kram

2008-12-09 @ 08:45:11
URL: http://lindaangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0