Mina Pina &Thildis

Idag har vi tagit de lugnt på förmiddagen!
Sen efter lunch åkte vi till stan och hämta ut mitt RIKTIGA körkort!
Så nu behöver jag inte lappen längre.. ;)

Vi har även varit och lekt tillsammans med Emelie och Melina..
Emelie visade upp alla fina saker hon köpt i Ullared!
Och självklart vart jag sugen på att slå in julklappar,
jag åkte till dollar och inhandla papper, tejp och snören!
Emelie hade Thilde och Melina.. :)
Så vi slog in lite julklappar och fika..
TACK för idag gumman!

Ses imon TIDIGT!
Thilde skulle nämligen få följa med Emelie och Melina till Villgott på luciafirande,
 istället för att gå på dagis!
Jag jobbar ju imon till lunch ungefär, så hinner inte in..
Men då ville Emelie ta med henne..
SÅ snällt gumman..

Snart kommer Cissi, Engla och lilla Alva på besök.. =)
Så nu har jag bryggt kaffe..
Ska ställa fram lite fikabröd också!
De går ju alltid hem... Hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Linda&Milton

Det går inte att maila till dig? :S

Jag får tillbaka ett mail där det står:

This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. [email protected]



Jag ska prova igen.... 3e gången gillt kanske.

2008-12-11 @ 19:48:23
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja jag , träffade emelie nyss hon var på samuels dagis och kolla på elvira o albin när dom lussa så hon sa de , för hon skulle låna vagnen..

okej, men då ses vi i morgon..

Kram

2008-12-11 @ 22:23:47
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Cissi

Javisst! Fikabröd funkar alltid på mig =D

2008-12-12 @ 10:17:49
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0