Onsdag!

Har nyss hängt tvätt!
Nu blev de så där sent igen!!!
Kommer ALDRIG i säng i tid tycker jag, men men..
Man har ju 100 andra saker att göra på kvällarna när Thilde har somnat!
Såna saker som man inte hinner med om dagarna...

Har funderat länge på att tatuera mig!
Men vet FAN inte om jag vågar... Tycker ju inte om nålar..
Haha, de där rimma ju lite ;)

Imon vet jag inte nå vad dagen har att erbjuda!
JO en sak mitt KÖRKORT har kommit så jag MÅSTE ju hämta ut de på posten.
Får se om Cissi, Engla och Alva skulle komma en snabbis..
Sen ska jag på möte hemma vid Emelie och Melina, Elin skulle också komma!
Måste få prata ut och verkligen försöka komma fram till en lösning nu..
De ska ng inte va nå problem... =)
 Eller hur brudar?

Jag har ju varit så dålig med kameran..
Men här har ni några bilder!


Skeppmora Prinsessan.
 

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0