Sockerkringlor.

Har nyss fått i mig lite lunch!
De satt inte helt fel kan jag lova.
Maya, Hanna och Vip var här på förmiddagen,
vi tog oss en promenad runt byn i de ishala väglaget..
Men de var skönt att komma ut,
Thilde hon somnade och sov en liten stund.
Vi andra gick in och drack lite morgonkaffe och tjåla lite skit.
Sen när Thilde vakna var de dags för käk för båda damerna..
Thilde åt super bra idag och de var några dagar sen hon hade aptit!
TACK för en treevlig dag!
Behövde verkligen lite sällskap.

Nu har jag äntligen bakat klart mina invecklade sockerkringlor!
Ska låta dom svalna och sen ska jag smaka.
Tror att damen här hemma börjar bli lite sömning igen,
Får se om hon somnar en stund i sängen.

Ikväll ska jag på clubkväll på Lindex!
de är som som jobbar där som får bjuda in lite folk.
Frida frågade mig och jag TACKADE glatt JA.

Kommentarer
Postat av: Lill

Ja det är de..Fast då är de bara å kolla kön.. :) Ska bli så spännande.. :) Sen ska vi på UL igen den 15januari men de är juh det där vanliga som alla får..:) Kram

2008-12-19 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0