Söndag

Idag har vi inte varit hemma på hela eftermiddagen!
De var faktiskt skönt att komma hemifrån.
Först var vi på kalas hos Kevin och Gratta han,
självklart så glömde jag kameran!
Tur att Johanna tog en massa kort och ska skicka dom. =)
Sen åkte vi vidare till Mamma och Gratta syrran som fyllde 18 år i fredags!
Där var även Mormor, Morfar, Gammel Mormor & Morfar. =)
De var kul och ses blir ju inte så ofta.
Min GammelMorfar är väldigt sjuk och de är jätte jobbigt.
Nu idag när jag såg han så sjuk har jag aldrig sett honom.

Nu är de dags för sängen!
GOD NATT !


Kommentarer
Postat av: Chrissie (grannen)

Hallåj, måste ju bara få höra om du vet hur Välgörenhetsgalan gick? Trodde ju att man skulle få läsa nåt i morgontidningen, men icke.

Blev det lyckat och mycket folk?

Kram

2008-12-22 @ 08:22:41
Postat av: Sandra

Ja, om vi ska ha gran så blir de en riktig, men Jonas verkar ju inte vilja gå upp i skogen o fixa någon, så vi får se om de blir av:)

2008-12-22 @ 09:56:04
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0