Hanna,Maya & Vip På Besök!

Idag kom Maya,Hanna & Vip på besök..
Vi drack lite morgonkaffe och tog oss en promenad runt byn..  :-)
Sen vart de lite mer kaffe och så kikade vi i albumet som jag gjort...
Och sen vart de lite badande för Thilde i poolen och Maya fick ligga på filten i skuggan, de fläktade såå skönt...

             

Tjålades om allty möjligt!
De var lääänge sen vi såg nu!
Så nu sa vi de att vi ska försöka ses alla 6 till helgen, eventuellt på fredag beror på hur Niklas jobbar..
Men vi hoppas på att vi kan de... :-) Skulle va skoj!

Tack för en trevlig dag! Och jag behövde verkligen nån att prata med..
Så tack Hanna för att du lyssnade..

Snart kommer Christian hem då ska vi åka till stranden och sola o bada.. Skönt!
Jag håller på att dööö ...
Nää ska packa väskan och lite fika..

Ha en fortsatt bra dag !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för en trevlig dag! Men fyy du kunde inte hitta nå fulare bilder på mig eller???? :-P Jag va ju inte så megasnygg i håret direkt, haha.. vi hörs av!

2008-07-28 @ 15:02:23
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0