Jaaaa :-D

Nu har jag äntligen hittat en vagn jag vill ha.. :-D
 Wiihooo men de var leverans på den, men den som väntar på nått gott :-D Hehe...

Igår kom Emelie och Melina hem till oss och hade pyjamas och tacokväll :-) De var såå trevligt gumman..
Man behöver de ibland! Christian var i torpet med Totto.. Så då passade vi på.. :-)
Kommer kort från gården sen..

Imon är de tjejligan träff igen.. :-D Nu var de JÄTTE JÄTTE länge sen jag var med.. Men imon är de hemma vid mig.. Hmm?
Undra vad jag ska bjuda på för gott?! Har inte bestämt mig än..

Dags att cykla hem och sova tror jag, är så trött! Är vid svärmor och lånar internet, men snart har jag eget.. :-)
God natt !


Kommentarer
Postat av: Lill

Nu vart jag nyfiken på va de vart för vagn.. :)?!

2008-07-07 @ 08:51:32
URL: http://skruttanemilia.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ååå va nyfiken ja blev nu .. Vilken vagn har ni bestämt er för ???

2008-07-07 @ 19:37:48
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0