Jobb Till Cykling & Kaffe...

Åhh, vilken dag de varit idag!
Först har jag jobbat i 5 timmar, sen när jag kom hem så fyllde jag vattenflaskan och ringde till Hanna och kolla så att hon var hemma!
Sen satte jag mig på cykeln och började trampa mot Gonäs för lite kaffe och gos med Maya... :-)
Väl framme trodde jag jag skulle kriviera i svett!!!!
Ghaaaa...  Jaja men de är smällar man får ta när man ska ut och cykla i hettan..
De tog mig en kvart ut och hem en halvtimme med alla dessa backar...

  
 Maya tjåla och tjåla idag, så duktig hon är, och fick med ett flin på kort också.. :-)
GRATTIS till Maya som blir hela 3 månader idag...

När jag kom hem så hade Thilde kommit hem hon har varit på stranden med Mormor idag..
Skönt för henne när de är så varmt!
Har hunnit med att plocka ur Thildes rum helt nu så nu ska jag in med möblerna imon är nämligen ledig sen är de tillbaka till jobbet på fredag!
Är verkligen så lycklig att jag fått ett... ;-)
Imon ska jag eventuellt till kupolen om de inte blir så här varmt men jag har hört att de skulle bli de!
Men men jag MÅSTE verkligen ha nått att ha på kroppen på fredag, har F*n inget..
Vi får väl se hur de blir!

Japp på fredag blir de till att fira min 20 årsdag med vännerna ska även fira att jag fått jobb iaf jag.. Hehe :-)
 Så funderar på om jag ska in till bolaget och köpa champagne.. Får se!

Nää nu ska jag slänga i mig lite käk sen fortsätta städa i Thildes nya rum!

Ha en bra dag imon...

Kommentarer
Postat av: Tessa

Va har du fått för jobb?

2008-07-23 @ 21:09:44
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0