Målning !

Nu har vi börjat med Thildes rum!
Jag håller på att pillmåla just nu längst listerna upptill och nertill.. Sen har Jossan hjälpt mig med att måla vitt runt dörrkarmen och fönstret.. De var ju brunt innan :-/ Och hela rummet är mörkblått nu och ska bli vitt



Så idag har jag 3 gånger kvar att måla intill listerna sen är de dags för rollning..
Thilde ska åka till mormor ett tag så jag kommer nån vart med rummet!
De är ju mitt projekt..
Christian ska börja med garaget sen...




Klänningen som jag vann genom en tävling på
http://tumadre.blogg.se/
Riktigt fin klänning, en Splash, Nanoou..
TACK..
Lovade henne en bild på Thilde i den och hon är ju såå fin.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0