Party Party!


Som vi alla läääängtat efter denna underbara dag!
Ja och nå bättre väder kunde vi verkligen inte få, TACK! HAr dukat upp långbord på altanen och fyllt en stor balja med iskallt vatten som alla kan lägga sin alkohol i.. Fiffiga jag.. Haha :-D Sen har jag dukat upp ett bord med tallrikar, glas, bestick och servetter...
Så nu är de bara allt folk kvar!

Har precis duschat, så nu ska jag ta och knäppa en cider och sätta mig ute på gården och ta de lugnt, plus att då torkar mitt hår ;-)
HAr inte bestämt om jag ska ha lockigt hår eller platt ?! Hmm? Jaja de visar sig, ska iaf ha en svart omlottklänning och mina kilklackskor.... ;-) Nice!

Måste göra i ordning salladen också och vitlöksbröden..
Ne nu har jag inte tid att sitta här mer!

Ha en grymt fortsatt bra dag! De tänker då jag ha iaf.. :-)

Kommentarer
Postat av: Niklas

ja jag vill ha en ny header:D

2008-07-25 @ 15:32:06
Postat av: Mathilda

Hoppas att ni får en skit rolig och lyckad kväll =)

2008-07-26 @ 00:11:51
URL: http://torstenssonm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeeej Gumman!!

Hoppas du hade kul ikväll :)

Det hade jag!!



PussPussss<3

2008-07-26 @ 02:32:43
URL: http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0