Underbara Dag !

Japp idag gjorde jag min första dag på jobbet! Ja ni inte alla som får jobb på sin 20 års dag!
De var riktigt kul, Gjorde 6 timmar idag... De var skönt att få komma ut och göra nått annat...
Så på fredag ska vi både fira min 20 års dag och att jag fått jobb, tillsammans med vännerna..

Men nu saknar jag min lillskrutta!
JAA måste ju bara skriva att nu går Thilde, började gå hela tiden dagen innan hon vart 10 månader..
Hon är så duktig!

Och fint väder är de ute, men jag har inte tid att vara ute idag!
Ska plugga körkort nu när Thilde inte är hemma!
Måste passa på sen ska jag köra en maskin tvätt, och städa lite.. De är så skitigt hemma nu så jag spyr!

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du fått jobb! :-) Vart jobbar du ?

2008-07-22 @ 21:48:15
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0