Wiiiiiiiiiiiiii ....

Idag är de kalas, har redan fått min present av Christian ett presenkort på kupolen. :-)
de var behövligt och de var mycket pengar på sååå nu ska de shoppas loss... Måste ha en masssa nya kläder till mig själv...
Men självklart ska Thilde få nått också...

Nu ska jag börja städa lite smått, först lägga Thilde, sen blir de till att fixa med fika och duka upp och dona!
Ha en bra dag vänner för de ska jag ha :-D

Föresten var med mamma ut igår, de var riktigt trevligt mamma.. De måste vi göra om! var först på bk:s sen trädgården och de var bara äldre! De var nån svensexa så de var en massa äldre gubbar och äldre tanter.. haha :-)
Men de var grymt kul, dansade och tog en drink, de var lugnt men de var såå kul!


Kram

Kommentarer
Postat av: mingla

Var med i min tävling och vinn ett SATC-smycke vettja. Vinnare utses ikväll :)

2008-07-20 @ 09:22:52
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men gummsan då, så kul"!.. nu får du handla men bara tilld ig själv" inget till thilde nu är de du som fyller år.. thilde fick massa kläder i går, thi ;)..

2008-07-20 @ 11:59:12
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0