Drakbåtsfestivalen. . .

Guud va varmt de är.. Men skönt! Man ska inte klaga..
I fredags var vi bara hemma och tog de lugnt, dona lite hemma och Thilde badade i poolen :-)
I lörsdags åkte vi hem till Pappa med familj och hälsade på och gick på drakbåtsfestivalen/marknaden.. Kul :-D
Sen på kvällen åkte jag in till mina vänner och drack lite, De var trevligt...
Christian var ut eoch fira sin kusin Robin som fyllt 18 år, sen var dom på inflyttningsfest och födelsedagsfest hemma vid Peter, Grattis till dig med...

Thilde var vid mormor de hade gått så bra!
Hon är så duktig våran prinsessa..
Nu sitter jag hemma vid pappa med familj och firar min lillebror kasper som blir 4 år idag, GRATTIS ...
Vi har nyss badat i poolen, vill också ha en stor pool som jag kan svalka mig i.. :-D
Men de får bli nästa år..
Nää nu ska jag ut och gunga på kaspers nya gungställning med Thilde..


Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0