Hinner inte med..

Gud man hinner inte med att blogga när de är så här fint väder, då vill man ju knappast sitta vid datorn..
Ihelgen har vi målat klart staketet på verandan och börjat att skrapa huset inför målning..
Vi ska försöka hinna bli klara med huset innan vi åker till bulgarien, och känner jag min karl rätt så blir vi de också.. Hehe ;-) Jag ska försöka hinna hjälpa till så mycket som möjligt.. :-)

Igår var vi jag in och klippte mig, äntligen de vart brunt med slingor i, är super nöjd.. :-D
Sen uppklippt och snelugg..
Medans jag klippte mig var Thilde med farmor på stan och kika lite..
Efter 2 och en halv timme vid frisören va jag döhungrig så vi lunchade på stan tillsammans.. Mumma.. :-)

Just nu sitter jag ute vid min kära mor, är här och fördriver tiden eftersom Christian jobbar över idag :-(
På förmiddagen var vi hem till Melina och Emelie och hälsade på riktigt trevlig för de var ett tag sen..
Vi tog en promenad till MM och Dollar Store.. :-D

På onsdag nästa vecka så bär de va mot härliga bulgarien, ska bli såå skönt att komma hemifrån...

Lägger ut en massa fina bilder... Även på mig i min nya frisyr, men ej tillfixat.. :-/






Badar i gammegammel mormors gamla zinkbalja, så kul... :-D



Lägger ut en bild på Christian som liten.. Ja dom är så fruktansvärt lika mina älsklingar.. :-D
Lika frisyr till och med.. Haha :-D Mamma trodde de var Thilde, men NEJ de är min käraste..

Nää nu ska jag dricka lite kaffe..
Ha en fortsatt bra dag..

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket hemskt underbett och stor haka du har! Tur Thilde inte är lik dig.

2008-06-03 @ 18:38:35
Postat av: Mickiz

OJ va Thilde är lik Cristian från när han va liten, man kan nästan tro att de är hon på kortet!

2008-06-03 @ 19:03:35
Postat av: Johanna

Guuud va lika dom var/är! Sötis Thildilou bara växer och växer! Urkul att se kortet på Christian!!



Och du, du blev apsnygg i håret!!



Ha det bra, Kram Johanna

2008-06-04 @ 00:53:24
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Guuud va lika dom var/är! Sötis Thildilou bara växer och växer! Urkul att se kortet på Christian!!



Och du, du blev apsnygg i håret!!



Ha det bra, Kram Johanna

2008-06-04 @ 00:53:24
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: Mia

Ååh va lika dom va, hon är så söt Thilde=)

Skitsnygg blev du i håret också..



Ni får ha så skoj på semestern. avis =)



kramar

2008-06-04 @ 02:55:29
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

ojojoj va lika dom var..hehe..helt otroligt lika=D..Jätte snyggt i håret;-)

Kramar Mäjlin

2008-06-04 @ 10:48:47
Postat av: Emelie

Till Emma..

Alla är inte perfekta!

Tror inte du är de heller!!!

2008-06-04 @ 18:21:59
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Emma

Öm tå? ;)

2008-06-05 @ 14:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0