1 Maj, Och Redan En Ny Månad!

Jaa dagen idag känns som söndag, fast de bara är torsdag.. Jaha, Thilde har blivit sjuk igen :-( Feber, hosta och jätte snorig.. :-(
Men jag tror att febern beror på tänderna, Japp hon har fått fler upptill :-D Kul... Men de gör nog ont för hon vägrar ta flaskan ibland!! Men hon äter allt annat så gott så..
Trodde först de var öroninflammation, men nej.. Skönt!! För de är inte kul...

Idag har jag även hunnit med en riktig storstädning efter gårdagen... Skönt att ha de gjort..
Nu har jag även hittat hur jag ska ha på Thildes rum.., Men de blir aldrig av att vi börjar därinne.. Finns så mycket kul att göra ute nu ju :-)
Jaja men de är ju inga brådska ännu iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0