Fyyy !

Hatar Snö!! Japp när jag vaknade i morse så var de vitt överallt.. :-/ Fyy Usch!!
Nu vill vi ju ha SOMMAR, SOL OCH VÄRME!! Inte SNÖ !!!!!   Ghhhaaaa... Blir såå arg!

Jaja nu sitter jag här och skriver ett snabbt inlägg, min dotter hon sitter och leker för fullt på golvet, så snäll sååå.. :-D
Snart kommer Pappa, Marie och barnen och hälsar på ska bli kul, var ett tag sen sist nu! Fattar inte vart all tid ta vägen.. Känns som om man aldrig hinner hälsa på folk längre, men men.... :-/

Sen ikväll blir de nog lugnt efter gårdagens bravader, de var riktigt skoj tjejjer,....
Vi ses ju igen nästa helg! Då de är BRÖLLOP :-D Läängtar... :-)

Nää om jag ska ta och plocka undan lite och sätta igång en till maskin med tvätt..

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för igår, trevlgit var de.. :-)
fin bloggen din vart :)...

2008-05-17 @ 15:50:29
URL: http://jojjo85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0