Hagge..

Idag har vi spenderat eftermiddagen i hagge vid mamma.. Skönt var de.. God mat och barnpassning.. Jag har nämligen pluggat teori idag :-D Och de gick bra!
Blir mer teori imon.. Gud de är de ända som finns i mitt huvud just nu körkortsteori.. Hmm? Jaja..

Sen när vi kom hem så var Thilde så trött så de blev bad och välling sen somnade hon utan problem idag! :-)
Jaag cyklade ner till svärmor och tjåla lite skit! Hon höll på att rensa att köksskåp, för dom ska köpa ett nytt kök, de är sååå fint.. (avis) :-) Fast vi har super fint kök vi med.. :-)

Imon kommer Christians pappa, britt-marie hit och hälsar på över helgen Oliver blir också med.. Trevligt så då blir de grilla som gäller.. De ska ju tydligen bli 25 grader varmt på lördag, får väl se om dom har rätt..

Nu väntar min sköna säng på mig..
God Natt!!

Lite smaskiga bilder från våran sköna dag !!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hehe! Det kan jag väl aldrig tro!
Hur går det för dig med teorin då? Har du körkortet som i en liten ask nu eller? =)

2008-05-09 @ 07:38:31
URL: http://patricia86.blogg.se
Postat av: Jennifer

Sååå söt! :)

2008-05-11 @ 22:09:26
URL: http://iennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0