Hemma Dag ....

Idag har vi spenderat dagen hemma i skeppmora.. Var hem till svärmor en sväng rint lunch och fikade lite.. :-)
Så ringde jag till Torkel så nu har jag fått en tid för Maoui, Imorgon klockan 16:00 Usch de kommer inte bli kul, ska ta en massa kort nu ikväll på honom...
Men de är de bästa för honom, för han lider verkligen nu.. :-/

Var hem till Jonny, Anette och Andre nu på kvällskvisten och drack lite kaffe, gott!
Thilde somnade efter många om och men.. Men nu sover hon såå skönt.. :-)

Har även hunnit med att tvätta lite.. De behövdes  verkligen ska hänga en tvätt nu snart innan jag lägger mig..
Nää dags att göra sig iordning inför natten.. :-)

God Natt !!

Slänger in en bild på Thilde från idag..
Hon har sin fina Lacoste T-shirt på sig ;-)

524324-230

Mammas och Pappas snygging.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Asså Thilde är verkligen den sötaste ungen som finns. DU måste känna dig så himla stolt Emelie, hon e helt otroligt söt =)

2008-05-20 @ 07:55:42
URL: http://torstenssonm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0