Ingen Rolig Dag Idag ....

Idag ska vi åka klockan 16:00 till veterinären med Maouie.. :-( Inte kul alls, kommer ju storböla! Även fast de inte har varit våran katt hela tiden så kommer de ändå kännas i hjärtat.. Han har ju liksom funnits vid oss sen vi flyttat hit...

Jädra försäkringskassan, har suttit i kö i 20 minuter de är inte klokt!! Medans jag satt i kö så var Thilde såå nöjd! Trodde hon satt och lekte med leksakerna med de vsade sig att hon fått tag i kattlådan! Ghaaa inte kul så fick byta kläder och bada henne.. Tur att han inte hade använt den.. :-)
Nu ligger Thilde och sover ute i vagnen så ska passa på att vila lite tror jag.. Är inte mig själv känns de som.. Jag har blivit världens tråkigaste person enligt mig själv! Är mig inte alls lik Hmm ?

Har hunnit tagit lite kort på katten iaf.. Kul att ha..

Va är de för sommarväder?! Usch, hatar de.. Man får ju ingen lust till nånting!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du har säääkert tröttnat på denna komentar men: Du kanske är med barn
? =D känner mig också trökig och TRÖTT!
Kram

2008-05-20 @ 18:47:13
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0