Kupolen Vända..

Japp vi tog oss äntligen iväg till kupolen.. Peter och Caroline blev med för dom behövde också ha en del. :-)

Jag hittade äntligen ett par skor eller rättare sagt 2 par.. :-D Wiihooo såå snygga...
Christian köpte ett par skit snygga shorts och ett linne.. Carro hittade en massa fina mammakläder, och Peter en kompressor Å JA mion karl vart såå avis.. Men han ska få en sen han med.. :-D

Idag har Thilde varit såå bra inge feber bara lite snorig.. Skönt för henne.. Hon sov hela tiden inne på kupolen, så duktig så... :-D Men hon var såå trött!
Och ätit super bra idag.. Är så stolt.. :-)

Ikväll blir de nog en lugn kväll tror jag med god mat och bara myyys.. :-D
Funderar på att pyssla lite med ett gammalt fönster som jag fått av mor min.. Ska sätta in svartvita foton på Thilde i den.. :-) Kommer bli grymt snyggt..  Älskar ju gamla saker.. Längtar tills jag ska börja med min gamla byrå med spegel, den ska få bli vit, sen har jag köpt en ekskiva till den.. Åhh så fint de kommer bli.. Ska försöka rädda de gamla handtagen...

Inte tid att sitta här mer, måste hänga tvätt... Tjooohooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0