Morgondagen..

Imon är de ju lingon och blåbär party hemma vid mig, kläder inte bärparty.. Haha :-D Ska bli skoj...
Hoppas alla andra tycker dom har lika fina kläder som jag tycker att de är.. :-)

Morgondagens att göra!
1: Städa, Städa, Städa och åter Städa....
2: Damma...
3: Städa båda toaletterna!
4: Byta gardiner, får krupp på dom jag har nu!
5: Möblera så alla får plats, men de är ju ingen tvekan i detta stora hus!
6: Förbereda allt tilltugg,
7: Defenitivit plocka undan i blåa sovrummet! Usch de ser förjäkligt ut!! :-/

Så ska ringa hit min kära mor imon innan hon åker till jobbet så kan hon ha Thilde en stund så jag hinner plocka lite.. Ska försöka klämma in lite pluggning av teori om mamma ändå är här.. :-)
Hon får komma tidigt på morgonen.. Hehe ;-)

Nä nu snart börjar greys igen.. :-D

God Natt !


Kommentarer
Postat av: Lill

Hoppas ni får en trevlig dag imon.. :D

2008-05-28 @ 21:49:36
URL: http://skruttanemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0