Morgonstädning..

Klev upp halv 8 efter att Christian åkt till jobbet.. Jag är så himla trött på kvällen och morgonen så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Och NEJ jag är inte gravid.............

Började med att dammsuga hela huset, damma lite smått i vardagsrummet har hängt tvätt plockat ur diskmaskinen.. :-) Bäddat sängarna och satt upp en hissgardin i tvättstugan vart faktisk ok..

Thilde ligger ute och sover i vagnen mamma skruttunge.. :-D
Ska väl ta och göra i ordning mig snart vi ska åka till stan på återträff på villgott trevligt trevligt.. :-D Men vi skulle ses alla först och ta en lunch tillsammans klockan 12.. :-)

Sen efter vi varit på villgott ska hela familjen och ta passkort och fixa pass, mitt hade gått ut och christians är borta och Thilde vilde har inget men snart så ;-)
Guuud va jag längtar tills vi ska åka.. Wiihooooooooo :-D Ska bli såå skönt att komma bort!!
Men den veckan som vi åker då kommer även min efterlängtade Emmaljunga scooter men Mamma skulle åka och hämta den. :-D
Så då har jag nått at tse framemot när vi ska hem.. :-) hehe.. 

Kanske ska ta nått att tysta magen med.. Har inte hunnit käka frukost än :-/

Ha en fin dag allesammans..

524324-133


Så vackert kort på våran underbart söta dotter, här var hon 3 månader.. Såå liten..


Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Vilket fint kort det va på tjejen!

2008-05-07 @ 14:51:17
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0