Mors Dag! 25/5-2008

Igår var vi först på marknaden en sväng jag och Christian, Thilde var vid mormor..
Så då passade vi på att åka in.. Köpte oss munkar och sen en ballong till Thilde.. :-) Lite skraj för den först men nu går de bra.. :-)

Sen på eftermiddagen kom, min mamma, mormor, morfar, gammelmormor, gammelmorfar...
Alltså Thildes mormor, gammel mormor och morfar och gammel gammelmormor och morfar de var trevligt..
Min första mors dag.. :-D
Vi fikade tillsammans sen fick jag lite paket.. :-D En STOR lykta av min gammelmormor såå fin, en lång ljusstake som man sätter på väggen med en massa ljuskoppar till :-D och sen fick jag en bag.. :-)
Thilde fick sig en ny leksak.. :-)
Fick en en pelargon av min kära mor också.. :-D
Sen får jag ju inte glömma presentkortet av min älskade sambo.. :-)

Nu ligger Thilde ute i vagnen och sover och jag passade på att ta mig lite frukost och snart kommer Angelica och Lowa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0