Sovmorgon!

Japp de var jag fick idag.. :-D Thilde vaknade halv 8 så då fick hon komma in till mig i sängen och äta lite välling.. Sen så lekte vi lite i sängen, sen somnade hon om så skönt till 10 så då passa jag också på att sova lite :-D hehe har varit såå trött i flera dagar nu :-/ Inte kul!

Kom nyss hem vi tog en skön och varm promenad till svärmor/farmor och tjåla lite skit.. Nä nu måste jag ta och sätta fart här hemma! Ska bäddas och städas lite!
Sen ska jag ut på gården ska olja in trappan på framsidan, de är ju redan gjort på verandan så vi täntke att vi tar framsidan också :-)

Sen kommer mamma och hämta Thilde hon ska vara med mormor på förmiddagen för jag ska plugga lite teori på körskolan.. :-/ Åhh har inte lust men de måstes..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0