Villgott !

Idag har vi tillbringat dagen på villgott riktigt trevligt..
Vi började med att vi träffades alla i gruppen på china town.. Gott gott..
Sen gick vi en sväng på lindex jag skulle kolla om dom hade nå kul men inget nytt :-/

Sen vidare till villgott vi hade återträff i gruppen så vi pratade om säkerhet denna gång, de var intressant :-D Sen fick barnen leka och mammorna tjålade lite skit..
Lill, Emilia, Emelie, Melina, Kina, Felicia, Sara, Freja, Jonna N och Samuel var där.. De var kul när de var lite folk..
Gjorde även klart min tavla med fot och handavtryck :-D Så nu ska den hängas upp på väggen tror jag ska ha den i vardagsrummet sen, men den får sitta inne på Thildes rum först, eller i hallen tillsammans med ett kort på Thilde.. :-D


Mätte och vägde henne också..
Vikt: 8725 gram
Längd: 72 cm

Växer så de knakar men nu har hon ju varit lite dålig så nu har hon inte gått upp så mycket sen sist men ändå hon står ju inte still så då behöver man ju inte vara orolig iaf.. :-)

Har inte hunnit fått upp blombräderna heller än :-/ Och idag fick vi dörren till skåpet i badrummet så nu ska den målas vit sen har jag ett gammalt antikt fönster också som jag ska tvätta och sätta in svartvita kort på Thilde i.. Kommer bli såå fint..
Men man ska ju ha tid också.. Tycker tiden bara försvunnit förut hann jag mer, men hon blir ju större och ställer mer krav..

Imon ska Thilde vara vid mamma på eftermiddagen för jag ska ner till körskolan och plugga teori.. :-/ Jaja men måste verkligen de.. Sen ska jag nog spendera natten vid min mor..
Är såå trött på de här nu :-/ Ghhaaaa !!!

Dags att ta cykeln och cykla ner till Marina och låna kattmat, självklart glömde jag väl att köpa när vi var inne i stan..
Åkte och kika på Peter och Carolines lägenhet också, de börjar ta sig sa mordbrännaren de blir så jäkla snyggt gumman så avis på dina tapeter i the livingroom ;-) hehe, fick även se Ultraljudsbilderna från idag :-) åhh så liten.. Hon vart framflyttad en vecka så nu är de beräknat 11 oktober.. :-D Läängtar tror att du har en pojk i magen vännen..



Lite bilder från idag :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0