GE MIG PENGAR!


Nyss när jag stog och hängde tvätt så kikade jag på Sweet sixten samtidigt..!
De är helt sjukt va pengar dom har! Och va ungarna är bortskämda!
Tänk om man bara kunde gå ut och shoppa för flera hundra tusen varje dag!
Ni kan ju gärna sända lite pengar till mig..
Här är adressen Skeppmoravägen 20, märk kuvertet med pengar!
Så jag vet att de är de och inte nån jäkla räkning som alltid dimper ner i postlådan!

Nu ska jag upp på vinden och gå igenom alla julsaker och se vad som behövs inhandlas!
Har funderat sen imorse om jag ska sätta upp julgardinerna i vardagsrummet?
Kommer inte hinna i veckan eller helgen för ihelgen drar vi iväg på julbord med Christians jobb.
Ska bli så trevligt gå ut och käka sen ska vi sova på hotell.. LYX..

Kommer uppdatering och bilder om gårdagen senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0