Hallå

Hallå!
Ja idag kom vi hem i skaplig tid faktikst, halv 1 var klockan och de var riktigt skönt!
Jag och Thilde kröp ner i soffan och kika på barnprogram!
Hon är inte riktigt pigg våran dam..

Manne kom och hämtade oss vid 2 tiden ...
Har ju lovat att göra en smörgåstårta till honom!
Så de är vad jag gör just nu.. =)
De är riktigt kul faktikst..
Om de är nån som behöver de nån gång och
inte är så sugen och betala över 500 kronor för en så ring mig!
Jag gör de snabbt och billigt.. ;)

Nää nu lär jag sätta fart med tårtan, sen ska jag ta och dammsuga av lite och hänga tvätt!
Måste ju skynda mig medans skrutt sover.. ;)

Hoj så länge!


Kommentarer
Postat av: Ella

500? Shit vad dyrt! Tar du betalt för jobbet med eller? :P

2008-11-28 @ 15:38:10
Postat av: Anneli

Hej!



Måste bara säga att jag tycker din blogg är intressant, läser varje dag. Tycker det är kul att läsa om din familj, ditt hus och vad du gör om dagarna. Den är inspirerande på något sett =)

Och din dotter är otroligt söt.



Kanske kan bero på att jag själv längtar till hus? hehe



2008-11-28 @ 18:12:26
URL: http://sjoblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0