Jobb!

Idag har vi jobbat har även haft en anställningsintervju.. =)
De gick ju super bra..
Skönt att båda var så framåt och våga prata och ställa en massa frågor.

   
Sen åkte vi och hämtade Thilde på dagis och sen vidare hem hit för lite jobb med affischen som ska vara klar imon..
Så nu ikväll har jag fullt upp =)
Josse och Sussie har även varit på NLT idag för en artikel i tidningen så snart kan ni läsa om oss..

Jossan och Linn var här på kvällen och drack lite kaffe och tjåla skit,
och de var evigheter sen sist..
Kikade även på filmen från bulgarien,
GUD va Thilde har ändrat utseénde..
Ja tänkt va tiden går fort..
Nu ska jag hänga lite tvätt sen måste jag sätta fart med Affischen..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de har vi haft! :-)

va roligt att ha en film därifrån. Jag brular filma Maya lite då o då med våran filmkamera, känns viktigt att fånga på film hur hon utvecklas o förändras. Ja absolut!! :-)

2008-11-13 @ 20:29:32
Postat av: Jonna

Ja klart ni ska kika upp, mamma johan och samuel ska nog upp :D det kommer att vara en hamburgetjuv också;) haha ..

tackar så mycket. ja lik sin pappa är han allt :)

vart har du haft anställningsint nån stans?

Kram

2008-11-13 @ 20:58:43
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0