Jobbig Onsdag!

Idag har de varit än sån där jobbig dag som jag bara inte vill ha!!
Usch! Nu försöker jag bara tänka positivt hela tiden!!

Carro, Peter och lilla Felix kom på besök idag på kvällkvisten och då vart de genast mycket bättre..
Jag bara älskar att få gosa med Felix och pyssla om honom =)
Hoppas de är ok Carro att jag lånar han lite när ni är här..



   
Sötnosen Felix


Nehe om man ska ta och hoppa in i duschen så kanske kvällen blir att kännas bättre!
Eller va tror ni?
Håll tummarna för att jag får en bättre dag imon!!

God Natt!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tråkigt med en sån dag!! Hoppas de känns lite bättre idag!!

2008-11-20 @ 06:54:06
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0