Lördag & Leksand!

Lördag och soler skiner.. Kan de bli mer härligt väder?
Äntligen lite sol säger jag då bara!
Har nyss varit ute på en promenad med Thilde, och hon somnade nästintill direkt!
Så nu ska jag ta tag i lite hushållssysslor..
Bädda rent i sängarna, och sen skura stora toaletten för Christian och Helge är och hämtar vårat nya badkar!
Sen ska jag ta en dans med både dammsugaren och moppen.. =)


Ikväll ska Thilde sova vid morfar och bonus mormor,
För de är så här att Svärmor & Janne har bjudit med oss på Lena Ph och Orup i Leksand!
 Ska bli riktigt skoj faktiskt..
Jag tycker Lena Ph är lite bra iaf.. ;)

 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara för att jag läser din blogg är du utmanad. =p Haha.

2008-11-16 @ 10:15:00
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi ja visst är hon ;-)

Ja jag vet, vi kommer o hälsar på nån dag. Vilken dag passar er då? vi kan alla dar utom onsdag tror jag.kram

2008-11-16 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0