Lördagen igår!

Dagen igår bestog av städning vid lunchtiden,
för då sov Thilde lunch!
Då passade jag på att gå upp på vinden och gå igenom alla våra julsaker!
Måste ha julljus till fönstren i vardagsrummet, de är de enda!
Alla andra fönster har jag räknat ut att jag har till!
Sen efter de så vart de damsugning, dammning och moppning av golv.
Och de var verkligen på tiden!
Golven var så jäkla äckliga...
Sen strök jag juldukarna och satte upp julgardinerna i vardagsrummet!
Kommer inte hinna iveckan eller till helgen..



Såna här gardiner hänger i vardagsrummet..
(Lånad bild)

Sen när Thilde vaknade käkade vi lunch tillsammans..
Christian gick ut garaget och fortsatte med bilen..
Medans jag och Thilde klädde på oss och gick ut i snön och lekte.. =)

Grannarna höll på att samla till en brasa som vi ska elda idag!
Och då hade dom ju traktorn och den va rolig tyckte Thilde


Vintertjejen.
 

Hittade pulkan igår också så då vart de premiär tur för iår..
GUD va hon skratta hon vart helt lyrisk..
På hemvägen så skulle hon pråmt ligga ner i pulkan..
HAHA söööt...
(tyvärr fick jag inga bilder)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja gud va mysigt de ska bli o pynta hela veckan, hihi!

haha Thilde såg nöjd ut o få va ute iaf!! -)

2008-11-23 @ 13:34:47
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

okok va härligt.. vi fick mat hos svärfar sen har vi varit hos robert o nettan o firat robert. :-)

2008-11-23 @ 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0