Sool, Snö & Blå Himmel!

Solen skiner och jag har nyss kommit in från en morgon promenad!
Idag låg vi extra länge i sängen och bara slappa..
Sen vart de en sån där härlig frukost med allt på bordet, de gillar vi ;)

Jag och Christian vart bjudna till Hanna & Johan igår så jag ringde Mami i sista sekund och fråga om hon kunde ta Thilde..
Självklart så hon kom hit..
Vi gjorde oss i ordning och åkte in till magnetbacken..
Drack lite vin och hade jätte trevligt, sen så åkte alla ner på stan..
Tog ut pengar sen in på krogen!
De var riktigt trevligt..
Och jag kan säga att de var EVIGHETER sen jag och Christian var ut tillsammans,
de har liksom inte funkat för oss.
Men igår gick de jätte bra! Vi dansade och hade super trevligt..
Träffade en massa kända ansikten också..
Tack för igår Älskling...


Jaha ?! Nu då?
Jo jag ska ta och bädda rent i sängarna och sen ska jag ta mig en sväng med dammsugaren!
Får se om jag ska moppa golven också, de beror på om jag orkar..
Ja jag har blivit lite slööö med städningen,
men hinner inte städa lika ofta nu när jag jobbar..

På eftermiddage ska vi åka och kika hur Mami fått de i lägenheten, sen vidare till Jörgen och Susan.
Kanske förbi vid Hanna, Johan och Ebba också...
De blir iaf en besöksdag!

Hoj!

Kommentarer
Postat av: Hanna

okok va roligt!:-) ja de hade vi..

2008-11-02 @ 13:11:09
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack vännen =) Nu är det en riktig kalaskula!

Kram på er

2008-11-02 @ 18:55:04
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0