Torsdag!

Sitter här med mitt morgon the..
Tänkte faktiskt gå och lägga mig en stund till efter att Christian och Thilde åkte till dagis,
men jag bestämde mig för att slänga in en maskin tvätt, och sen kokade ägg!
 Ägg är ju så GOTT.. =)

Ska försöka hinna plocka och dammsuga av innan jobber kallar!
Idag har vi möte.. =)
Ska bli spännande..


Thilde har inte sovit bra inatt,
har vaknat 2 nätter i rad nu och bara gallskrikigt och vägrat somna om i sin säng!
Så hon har fått sovit mellan oss...
De är ju så mysigt! Men inte HELA tiden..
De bli ju som sagt lite trångt eftersom vi har en dam som helts vill ligga kors och tvärs.. =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

usch va jobbigt !! Ni som är vana att få sova också. tror du hon drömmer mardrömmar då eller? vi ska äta lite mysig lunch hemma innan Niklas åker till jobbet, sen ska jag till stan o kika på doppresent, ska på dop på lördag. sen ska jag nog fika med en kompis från östersund en sväng också. Du då?

2008-11-13 @ 08:14:49
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: sussie

hej hej..

Ett tips ang sovningen...kanske är det mycket nya intryck med längre dagar på dagis tex så därför kanske hon sover oroligt..om hon får ha sin säng inne hos er några nätter kan det ge sig för då om hon vaknar ser och känner hon att ni finns där så hon känner sig trygg och kanske lägger sig och somnar om.

Vi fick göra så med Ollie när jag och Stefan flyttade ihop för då var det så mycket nytt för honom så då blev det superbra efter det.



Ett tips bara om detta fortsätter!

Kram ha en bra dag!

2008-11-13 @ 08:21:42
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Hanna

okok ja hoppas att de bara är tillfälligt då. har ni nån nattlampa? hon kanske blivit mörkrädd?hehe ja verkligen!! okok va spännande! ja de måste vi får ta de nästa vecka :-)

2008-11-13 @ 08:55:18
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja såär de säkert!! ha en bra dag!

2008-11-13 @ 10:10:20
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0